Fit do plaviek: cvičíme nohy a zadok

0

 

S pribúdajúcimi stupňami na teplomere pomaly, ale iste zhadzujeme oblečenie a skracujeme jeho dĺžku. Lenže minisukne a plavky neschovajú ani centimeter nadbytočného tuku a preto je vhodné dostať svoje telo do formy, v čom Vám môže pomôcť toto jednoduché cvičenie, ktoré môžte kľudne praktikovať aj v pohodlí vášho domova.

Na tieto cviky budete potrebovať iba jednoručky (2-­5kg), ktoré sa dajú jednoducho nahradiť fľašami vody.

Pred cvičením samozrejme nevynechajte zahriatie napríklad v podobe jumping jacks (30x) alebo burpees (10x).

Cvičiť sa budú dve série z každého cviku pričom sa snažte nerobiť veľmi dlhé prestávky medzi jednotlivými sériami.

  1. švihadlo 50­ – 100 preskokov
  2. drepy s výskokom 10x
    zdroj: http://fleurfitness.com/page/2/

    zdroj: http://fleurfitness.com/page/2/

  3. drepy 10x
    zdroj:  tumblr.com

    zdroj: tumblr.com

  4. výpady z chôdze 20x (10x na každú nohu)
    zdroj: http://www.bubblews.com/

    zdroj: http://www.bubblews.com/

  5. drepy so zdvihnutou nohou 20x (10x na každú nohu)
    zdroj: http://www.sophienorrbom.se/

    zdroj: http://www.sophienorrbom.se/

  6. výpady do strán 20x (10x na každú stranu)
    zdroj: http://www.teame.co

    zdroj: http://www.teame.co

Po cvičení samozrejme nezabúdajte na strečing, ktorý môžte spraviť podľa seba, alebo sa môžte inšpirovať týmto videom:

Túto zostavičku si zopakujte tak 2-­3 krát do týždňa a výsledky na seba určite nenechajú dlho čakať.

Facebook
Twitter
Google+0
Linkedin0
E-Mail
Staršie príspevky:
Čína stavia ďalší Veľký čínsky múr. V púšti

  Výsadba nových stromov v Číne sa považuje za najväčší ekologický projekt na svete. Zdá sa, že Veľký Zelený múr...

Zavrieť