Kofolu či inak Fofolu začal vo vtipných reklamách predávať psík menom Tuna. A v USA je hviezda. 

Je malý, hnedý a „šušle“. Pes, ktorý aktuálne preslávil Kofolu, teda Fofolu, však nezačínal ako hviezda. Jeho predkus, ktorý ho paradoxne preslávil, nie je daný genetikou, ale výsledkom nezodpovednej starostlivosti o malého psa.

Tento mal však šťastie. Našli ho v roku 2011 pri ceste v americkom meste San Diego, ktoré sa nachádza v Kalifornii. Traumatizovaný pes vtedy nemal byť podľa servera huffingpost.com schopný ani chodiť.

o-TUNA-DOG-570

Lajkuje ho viac ako milión ľudí

Záchranca sa však oň postaral a doniesol ho na farmársky trh, kde si ho už adoptovala súčasná majiteľka Courtney Dasher. Tá mu dala kvôli jeho predkusu meno Mr. Burns (postava z obľúbeného seriálu Simpsonovci) a až následne Tuna podľa ďalšej postavy zo sveta rozprávok.

A ako sa z „obyčajného psa“ stala hviezda? Courtney ho fotila pri každej príležitosti a vďaka jeho nezameniteľnému vzhľadu a sociálnej sieti Instagram je v USA jedným z najpopulárnejších zvierat.

Jeho účet tunameltsmyheart má 1,3 milióna odoberateľov a obsahuje cez tisíc fotiek malého psíka, ktorý má aj vlastný internetový obchod či meme. Teda populárny kreslený obrázok, ktorý koluje po internete.

fofola (snímka:zaraguza)

Slováci reklamu milujú

Novú reklamnú kampaň pre jeden z najznámejších nápojov v Česko-Slovensku dostala agentúra Zaraguza. A tá pokračuje už v legendárnych reklamách tejto značky. Stačí si spomenúť na už tradičný spot so zlatým prasiatkom či sloganom “nie je čo riešiť”.

“Hneď na prvej schôdzke sme sa do psíka zamilovali. Úprimne povedané, nešlo o to, či a ako veľmi je momentálne psík na Slovensku populárny. Zaujal nás predovšetkým tým, aký je. Je jedinečný a osobitý, práve preto sme si ho vybrali,“ povedal Karel Hrbek zo Zaraguzy pre topky.sk.

Majiteľka psíka mala byť s účinkovaním Tuna v reklame nadšená. A s nadšením ju zobrali aj diváci v Česku a Slovensku. Reklamy, ktoré majú primárne osloviť mladých spotrebiteľov, majú obrovský úspech. Za menej ako týždeň ich na internete videli stotisíce ľudí a spolu majú tri milióny prezretí.

Psík, ktorý je v reklamách animovaný, má na konte už štyri reklamné spoty.

Galéria:

Facebook
Twitter
Google+0
Linkedin0
E-Mail
Patrik Kováč
Podporte nás

Patrik Kováč

Robím to, čo ma baví, a preto som redaktorom portálu SmeAktual.sk
Patrik Kováč
Podporte nás
Staršie príspevky:
Lenovo Smart Cast (snímka:youtube.com)
Lenovo predbehlo Apple a Samsung. Má telefón ako z budúcnosti

  Novinka dokáže napríklad zo stola urobiť dotykovú klávesnicu. Vďaka unikátnemu projektoru. Smartfón dostal meno Lenovo Smart Cast. Ak ste...

Zavrieť